Jak agencja interaktywna może wykorzystać internet mobilny?

SXCHUInternet mobilny zdobywa rzesze użytkowników. E-marketing kierowany do tych grup może być bardzo skuteczny pod warunkiem znajomości klientów. Agencja interaktywna przygotowując kampanie może skorzystać z danych przedstawiających informacje do czego ludzie wykorzystują mobilny internet.

Projektując web design lub kreację wykorzystywaną przez e-mailing należy brać pod uwagę konkretną grupę docelową. Jak się okazuje użytkownicy mobilnego internetu wykorzystują go do następujących celów; w kolejności o najczęstszych praktyk: zdobywania informacji, kontaktów międzyludzki, zakupów przez Internet, załatwiania spraw finansowych, rozrywki, załatwiania różnych spraw, sprawdzania pogody oraz pozostawiania własnego śladu w Internecie.

Web design zaspokajający cześć tych potrzeb z pewnością jest nieskomplikowany jednak bardziej wymagające tematy jak sprzedaż czy rozrywka mogą już być większym wyzwanie. Agencja interaktywna może jednak tutaj się wykazać i w niedalekiej przyszłości mogą powstać wyspecjalizowane agencje projektujące  rozwiązania jedynie pod urządzenia mobilne. Tylko e-mailing może być w tym przypadku bardziej uniwersalny, gdyż poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej używanych funkcjonalności Internetu, również w urządzeniach przenośnych.

If you like this articles, share it with your friend! Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! Reddit

More related articles

Comments are closed.