xporn

Jak działają telefony w firmie

W czasach kryzysu wszystkie firmy szukają oszczędności we wszystkich dziedzinach ich działania. Duża część wydatków jest przeznaczana na rozmowy telefoniczne z klientami, kontrahentami, w pewnych sytuacjach też na numery zagraniczne. W jaki metodę obniżyć koszty przeznaczane na rozmowy telefoniczne? Jest mnóstwo rozwiązań. Niektóre przedsiębiorstwa (firmy, działalności jednoosobowej, spółki) przechodzą na kontakt mailowy, inne korzystają z bezpłatnych rozwiązań jak Skype, jednakże uchodzi to za brak profesjonalizmu. Dlatego również w tak zaistniałych okolicznościach poleca się skorzystać z telefonii internetowej. Telefonia internetowa, czyli w skrócie VoIP (z angielskiego Voice over IP) oznacza technikę telekomunikacyjną pozwalającą na wykonywanie połączeń telefonicznych za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym sieci Globalną sieć. Posiada ona mnóstwo zalet. Można z niej skorzystać wszędzie tam, gdzie istnieje szerokopasmowy dostęp do Internetu. Dzięki stosowaniu łącz internetowych, zamiast tradycyjnych traktów telekomunikacyjnych, VoIP pozwala zaoszczędzić na wysokich stawkach między operatorskich, co z kolei wpływa na wyraźne obniżenie kosztów połączeń dla kontrahentów. VoIP gwarantuje dostęp do wirtualnej centrali, zapewniającej automatyczną obsługę dzwoniących, numery wewnętrzne czy komunikaty głosowe. By móc skorzystać z technologii telefonii internetowej, wystarczy mieć dostęp do stałego szerokopasmowego łącza internetowego o przepustowości min. 128 kbit/s jak również do jednego z urządzeń umożliwiających wykonanie połączeń. Należą do nich: komputer PC lub laptop z zainstalowanym programem telekomunikacyjnym jak również zestawem słuchawkowym; telefon komórkowy z funkcją WiFi; bramka VoIP podłączonej do tradycyjnego aparatu; telefon VoIP.

If you like this articles, share it with your friend! Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! Reddit

More related articles

Comments are closed.