Jak kalendarz reklamuje firmę?

Jest kilka form reklamy: telewizyjna, radiowa, internetowa, uliczna – banerowa, świetlna… Jako że reklama jest dźwignią handlu, przedsiębiorcy oraz właściciele najróżniejszych firm zastanawiają się, w jaki rodzaj reklamy zainwestować, aby pozyskać nowych kontrahentów stosunkowo niewielkim kosztem. Wielu z nich skłania się ku tradycyjnym formom reklamy, jeszcze inni o niebo stawiają na gadżety reklamowe: kubki z logo korporacji, długopisy, notesy, kalendarze reklamowe, parasole, smycze do kluczy, breloczki. Są one rozdawane kontrahentom czy nabywcom, którzy mogą ich używać na co dzień w biurze lub oprócz nim. Niektóre, jak przykładowo kalendarze trójdzielne, wyeksponowane w widocznym miejscu przyciągają wzrok osób odwiedzających siedzibę spółki czy urząd, a samym pracownikom pozwalają na łatwe sprawdzenie dat. Takie kalendarze, zawieszane na ścianach albo rozdawane kontrahentom do noszenia portfelu, są perfekcyjnym oraz – co ważne – estetycznym nośnikiem informacji o firmie. Do przekazania takich danych można wykorzystać główkę jak również dodatkowe miejsce pod ostatnim kalendarium albo między kolejnymi kalendariami. Kalendarz trójdzielny jest przygotowany na specjalne zamówienie klienta agencji reklamowej i drukarni. Można wyselekcjonować wśród wielu modeli tego rodzaju kalendarza, np. zamówić kalendarz trójdzielny z zegarem albo wersję spiralowaną, a nie klejoną. Kalendarze na 2014 to dobra inwestycja dla wszystkich, którzy wolą się lansować w nietypowy a także niekosztowny metodę. Na pewno podarowanie nabywcom oraz współpracownikom kalendarza na nowych rok będzie bardzo przychylnie odebrane.

If you like this articles, share it with your friend! Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! Reddit

More related articles

Comments are closed.