Jak traktować gadżety reklamowe – jako skuteczną formę promocji firmy

 Wielu reklamodawców nie stać na – jak się powszechnie wydaje – najbardziej efektywne formy promocji, czyli spoty telewizyjne, reklamy radiowe i kampanie internetowe. Tymczasem to nie od budżetu marketingowego zależy powodzenie naszych działań promocyjnych – najważniejszy jest pomysł i dobranie do jego realizacji odpowiedniego kanału informacyjnego, nawet tego, jak mogłoby się wydawać, niepozornego. Do budowania pozytywnego przekazu o danej firmie idealnie nadają się różnego rodzaju przedmioty codziennego użytku, które łatwo zamienić w funkcjonalne i oryginalne gadżety reklamowe. Obok tak popularnych długopisów, kubków, czapek czy parasoli, agencje reklamowe polecają swoim klientom między innymi zapałki reklamowe, które najczęściej można spotkać w hotelach, pensjonatach bądź w restauracjach. Ciekawym gadżetem są także podkładki pod mysz reklamowe – prostokątne lub okrągłe – które z pewnością znajdą zastosowanie w każdym biurze potencjalnego kontrahenta, w którym używa się komputera. Na konferencje i szkolenia warto przygotować notesy reklamowe z logo przedsiębiorstwa.

If you like this articles, share it with your friend! Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! Reddit

More related articles

Comments are closed.