Jak wykorzystać notesy w promocji firmy?

 Popularnym i niedrogim materiałem promocyjnym, chętnie wykorzystywanym jako nośnik reklamowy, jest notes. Niski koszt druku i łatwość wykonania projektu sprawiają, że notes jest chętnie zamawiany przez reklamodawców. Zwykle notesy reklamowe rozdawane są na różnego rodzaju konferencjach, szkoleniach czy eventach, podczas których warto prowadzić odręczne zapiski. Umieszczone na notesie nazwa firmy i jej logo z pewnością utrwalą się w pamięci jego użytkownika, wzbudzając pozytywne emocje o przedsiębiorstwie. Dostępne w drukarniach notesy są bardzo różne.  Mogą mieć format kieszonkowy lub większy – A4 czy A5. Mogą mieć samoprzylepne kartki lub tradycyjne, czyli wyrywane. Mogą mieć formę magnesu na lodówkę lub formę kostki na biurko. Możliwości jest wiele, warto zastanowić się, jak chcemy, by nasi klienci czy współpracownicy wykorzystali notes. Notesy z projektem jako gadżety reklamowe sprawdzą się w każdej branży handlowej i usługowej. Warto wykorzystać tkwiący w nich potencjał. Do niektórych notesów można dołączyć firmowy długopis.

If you like this articles, share it with your friend! Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! Reddit

More related articles

Comments are closed.