Jaki rodzaj wizytówek jest najlepszy dla zamawiającego?

Dopiero przy składaniu zamówienia na druk wizytówek okazuje się, jak wiele rodzajów klienci mają do wyboru. Oficyny wydawnicze proponują – w zależności od zasobności portfela zamawiającego – wizytówki tańsze, proste, lub droższe, czyli bardziej wyszukane i eleganckie. W tej pierwszej grupie znajdują się standardowe, klasyczne wizytówki drukowane w technice offsetowej o kształcie prostokąta, bez żadnego rodzaju zdobień. Do drugiej zalicza się wizytówki ekskluzywne – plastikowe, przezroczyste, z zaokrąglonymi brzegami bądź standardowe, ale drukowane na papierze lepszej jakości i grubości, np. na papierze kredowym. Tego typu wizytówki zazwyczaj są uszlachetniane, czyli poddawane obróbce estetycznej za pomocą różnych metod zdobienia. Jedną z najbardziej popularnych jest hotstamping lub pokrywanie wybranych elementów na wizytówce specjalnym lakierem wypukłym (są to tzw. „ wizytówki lakier wypukły”), który sprawia, że są one wyraźnie wyczuwalne pod palcem i dają wrażenie „przestrzenności”. Często stosuje się również lakier UV lub lakier puchnący 3D. Tak przygotowane wizytówki ekskluzywne na długo zapadają w pamięć i są najlepszą reklamą firmy.

If you like this articles, share it with your friend! Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! Reddit

More related articles

Comments are closed.